sexta-feira, 6 de abril de 2012

Oh my Dragon

Olá meninas!
Hoje estive na Sephora e aproveitei para gastar o meu Cartão Oferta que a minha madrinha me deu no meu aniversário.
Uma das coisas que eu comprei, foi o batom que eu já queria há imeeenso tempo. Este batom foi descontinuado e hoje quando perguntei por ele, o moço que me atendeu disse "esse batom já saiu de linhas mas deixe ver nas nossas gavetas, pode ser que tenha sobrado algum". E não é que estava UM mesmo à minha espera? Foi o destino hihi
Apresento-vos o vermelho mais lindo que já vi, o 75 Dragon da Chanel


Vamos ser tão felizes juntos! :)


Kiss, kiss,
B.

4 comentários:

  1. ai que sorte!! Nossa Senhora esse é um vermelho perfeito

    ResponderEliminar
  2. Ai :O que coisa mais liiinda!
    É um vermelho lindo de morrer!
    beijinho*

    ResponderEliminar
  3. Hello!
    Want to know your blog? Have more contact?
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world!
    If you are open in the field of communication, it is you open new horizons that you know every day!
    There are other countries, people who share the same passions as you.
    I invite you to visit Blogspot Directory
    This blog is not personal! It is for everyone!
    Us to share the different passions, fashion, paintings, crafts, cooking, sewing, photos, poetry, and so be able to find in countries other people with similar passions.
    I think this community is also of interest to you and your friends.
    Come on site, enter your blog url and the url please your friends
    Have a great day with the hope that you come join us.
    Regards
    Chris
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    ResponderEliminar